Середа, 25.12.2024, 11:06 | RSS | Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість              Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Статут [1]
Структура та органи управління [0]
Кадровий склад [3]
Освітні програми [2]
Ліцензійний обсяг [4]
Мова освітнього простору [0]
Наявність вакантних посад [0]
Матеріально-технічна база [0]
Річний звіт директора [1]
Правила прийому до закладу [6]
Використання публічних коштів [4]
Замовлення підручників [2]
Моніторинг [2]
Посадові інструкції [1]
Правила трудового розпорядку [2]
Тарифікація [4]
Статистичні звіти [2]
Загальна інформація [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

Головна » Статті » Прозорість та відкритість » Статут

Статут Козіївської ЗОШ І - ІІ ст.
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
I. 1. Козіївська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, Положенням про загальноосвітній заклад, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 року № 964, іншими законодавчими актами, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України, інших центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Положеннями власним статутом.

І. 2. Повна назва навчального закладу: Козіївська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів Коростишівського району Житомирської області
І. 3. Скорочена назва: Козіївська ЗОШ І – ІІ ступенів
І. 4. Козіївська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів знаходиться у районній комунальній власності.
I. 5. Юридична адреса загальноосвітнього навчального закладу:
12522
Житомирська область
Коростишівський район
с. Козіївка
І. 6. Статутний фонд становить ________________________________________________
I. 7. Козіївська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів є юридичною особою, знаходиться на балансі відділу освіти, має свою печатку, штамп, ідентифікаційний номер.
I. 8. Засновником та власником Козіївської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів є Коростишівська районна рада.
I. 9. Головною метою навчального закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття базової загальної середньої освіти.
I. 10. Головними завданнями Козіївської загальноосвітньої школи І-ІІ ст. є:
— забезпечення реалізації права громадян на базову загальну середню освіту;
— виховання громадянина України;
— виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
— формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовлено до професійного самовизначення;
— виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
— розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
— реалізація права учнів на вільне формування політичних і релігійних переконань;
— виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;
— створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство;
— виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти, підготовка учнів до подальшої освіти і трудової діяльності.
I. 11. Відповідно до рішення управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації від 30.06.2000 р. № 842 Козіївській загальноосвітній школі І – ІІ ступенів надано право на здійснення освіти за рівнем основної загальної середньої освіти (І – ІІ ступенів). Також школа має право самостійно приймати рішення і здійснювати діяльність в межах своєї компетенції, передбаченої законодавством України, та власним статутом.
I. 12. Козіївська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів несе відповідальність перед собою, суспільством і державою за:
— безпечні умови освітньої діяльності;
— дотримання державних стандартів освіти;
— дотримання договірних зобов’язань з іншими суб’єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності, у тому числі зобов’язання за міжнародними угодами;
— дотримання фінансової дисципліни.
I. 13. У навчальному закладі с. Козіївка визначені мови навчання – українська, також вивчаються російська та англійська мови.
I. 14. Козіївська загальноосвітня школа має право:
— проходити у усталеному порядку державну атестацією;
— визначити форми, методи і засоби організації навчально-виховного процесу за погодженням із засновником і власником – Коростишівською районною радою;
— визначити варіативну частину робочого навчального плану;
— в установленому порядку розробляти і впроваджувати експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани;
— використовувати різні форми морального і матеріального заохочення до учасників навчально-виховного процесу;
— бути власником і розпорядником рухомого і нерухомого майна згідно з законодавством України та власним статутом;
— отримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб;
— залишати у своєму розпорядженні і використовувати власні надходження у порядку визначеному законодавством України.
I. 15. У Козіївській загальноосвітній школі І – ІІ ступенів створюються і функціонують семінар-практикум вчителів предметників, методоб’єднання класних керівників, методоб’єднання вчителів початкових класів, психолого-педагогічний семінар.
I. 16. Медичне обслуговування учнів та відповідні умови для його організації забезпечуються засновником та здійснюються Коростишівською ЦРЛ.
I. 17. Взаємовідносини Козіївської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.

II. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ.

II. 1. Навчальний процес Козіївської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів планується відповідно перспективного, річного, типових навчальних планів.
В плані роботи відображаються найголовніші питання роботи школи, визначаються перспективи його розвитку.
План роботи затверджується радою Козіївської ЗОШ І-ІІ ступенів, Коростишівського району, Житомирської області.
II. 2. Основним документом, що регулює навчально-виховний процес, є робочий навчальний план, що складається на основі типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України, із конкретизацією варіативної частини.
Робочий навчальний план Козіївської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів погоджується радою школи і затверджується відділом освіти Коростишівської райдержадміністрації.
У вигляді додатків до робочого навчального плану додаються розклад уроків (щоденний, тижневий) та режими роботи (щоденний, річний).
II. 3. Відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники Козіївської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів працюють за програмами, підручниками, навчальними посібниками, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань та здобуття освіти на рівні державних стандартів.
II. 4. Козіївська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів здійснює навчально-виховний процес за денною формою навчання.
II. 5. Зарахування учнів до навчального закладу здійснюються за наказом директора на підставі особистої заяви батьків або осіб, які їх замінюють або направлень відповідних органів управління освітою, а також свідоцтва про народження (копії), паспорта, медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які вступають до першого класу).
II. 6. У разі потреби учень може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого навчального навчального закладу. Переведення учнів до іншого навчального закладу здійснюється за наявності особової справи учня встановленого Міністерством освіти і науки України зразка.
II. 7. У школах І – ІІ ступеню навчання для учнів 1 – 4 класів за бажанням батьків, при наявності належної навчально-матеріальної бази, педагогічних працівників, обслуговуючого персоналу можуть створюватись групи продовженого дня. Зарахування до групи продовженого дня і відрахування дітей з них здійснюється наказом директора на підставі заяви батьків.
II. 8. Структура навчального року, а також тижневе навантаження учнів встановлюється навчальним закладом в межах часу, що передбачений навчальним планом.
Навчальні заняття починаються 1 вересня у День знань і закінчуються не пізніше 1 липня наступного року.
Навчальний рік поділяється на семестри. Дати початку та закінчення навчальних семестрів регламентуються інструктивно-методичними листами
II. 9. Тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менш як 30 календарних днів.
II. 10. Тривалість уроків у навчальному закладі становить: у 1 класі – 35 хвилин; у 2 – 4 класах – 40 хвилин; у 5 – 9 класах – 45 хвилин. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з відповідними органами управління освітою та територіальними установами державної санітарно-епідеміологічної служби.
II. 11. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог, погоджується радою школи і затверджується директором.
Тижневий режим роботи навчального закладу затверджується у розкладі навчальних занять.
Крім різних форм обов’язкових навчальних занять, у школі проводяться групові, факультативні, гурткові заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх і інтересів учнів та розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдарувань.
II. 12. Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмету визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів. 14. У навчальному закладі визначення рівня досягнень учнів у навчанні здійснюється відповідно до діючої системи оцінювання досягнень у навчанні учнів, ведеться тематичний облік знань.
У першому класі дається словесна характеристика знань учнів у навчанні, у другому – також словесна, у наступних класах вона доповнюється оцінкою у балах за 12-бальною шкалою.
У документі про освіту (табелі успішності, свідоцтві) відображаються досягнення учнів у навчанні за семестри, навчальний рік та державну підсумкову атестацію.
II. 13. Результати семестрового, річного, підсумкового оцінювання доводяться до відома учнів класним керівником (головою атестаційної комісії).
II. 14. Прядок переведення і випуск учнів навчального закладу визначається інструкцією про переведення та випуск учнів навчальних закладів системи загальної середньої освіти усіх типів та форм власності, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 05.02.2001 року № 44 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 08.02.2001 року за № 120/5311.
Учні першого класу залежно від рівня навчальних досягнень переводяться до наступного класу. Учні які протягом двох років навчання у школі першого ступеня засвоїли програму з навчальних предметів нижче середнього рівня, психолого-иетодико-психологічнї консультації можуть продовжити навчання у відповідному спеціальному загальноосвітньому навчальному закладі за згодою батьків або осіб, які їх заміняють. За бажанням батьків або осіб, які їх заміняють, навчання таких учнів може продовжуватись у класах вирівнювання знань або за індивідуальними навчальними планами і програмами, можуть бути вони залишені на повторний курс навчання.
У початковій школі у 5 – 8 класах за рішенням педагогічної ради школи проводяться різні форми підсумкової атестації учнів (тестування, заліки, контрольні роботи, тощо).
II. 15. При переведенні учнів з початкової до основної школи передусім беруться до уваги досягнення у навчанні не нижче середнього рівня з української мови, читання, математики.
II. 16. Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили певний ступень навчання, вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти здійснюється шляхом їх державної підсумкової атестації. Порядок проведення Державної підсумкової атестації визначається Положенням про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 14.12.2000 року №588 та затвердженого Міністерством юстиції України 19.12.2000 року № 925/5146.
II. 17. Учням, які закінчили певний ступінь навчального закладу, видається відповідний документ про освіту:
по закінченні початкової школи – табель успішності;
по закінченні основної школи – свідоцтво про базову загальну середню освіту, яке дає право на вступ до школи ІІІ ступеня, професійно-технічного навчального закладу, вищого навчального закладу І – ІІ рівнів акредитації. Зразки документів про базову загальну середню освіту затверджуються Кабінетом Міністрів України.
II. 18. За успіхи у навчанні учні 5 – 8 класів можуть нагороджуватись похвальним листом, за відмінні успіхи у навчанні випускники школи ІІ ступеня одержують свідоцтво про базову загальну середню освіту з відзнакою.

ІІІ. УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРЦЕСУ.

III. 1. Учасники навчально-виховного процесу є:
 учні;
 керівники;
 психологи, бібліотекарі;
 інші спеціалісти;
 батьки або особи, які їх заміняють.
III. 2. Права і обов’язки учнів; педагогічних та інших працівників визначаються чинним законодавством та цим статутом.
III. 3. Учні мають право:
 на вибір форм навчання, факультативів, позакласних занять;
 на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною, корекційно-відновною базою школи;
 на доступ до інформації з усіх галузей знань, брати участь у різних видах науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;
 брати участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу;
 брати участь у обговоренні вносити пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів;
 на захист від будь-якої форми експлуатації, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь і гідність ;
 на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці;
 вільне вираження поглядів, переконань;
 доступність і безоплатність повної загальної середньої освіти;
 переатестацію з навчальних предметів.
III. 4. Учні зобов’язані:
 оволодіти знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;
 дотримуватись вимог статуту, правил внутрішкільного розпорядку;
 бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;
 дотримуватись законодавства, моральних, етичних норм;
 брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що незаборонені чинним законодавством;
 дотримуватись правил особистої гігієни.
III. 5. Педагогічними працівниками навчального закладу можуть бути особи з високими моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснюють педагогічну діяльність, забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров’я який дозволяє виконувати професійні обов’язки.
III. 6. Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників й інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України „Про загальну середню освіту” та іншими законодавчими актами.
III. 7. Педагогічні працівники мають право на:
 захист професійної честі, гідності;
 самостійний вибір форм, методів, засобів навчальної роботи, не шкідливих для здоров’я учнів, участь в обговоренні та вирішені питань організації навчально-виховного процесу;
 виявлення педагогічної ініціативи;
 позачергову атестацію з метою отримання відповідної категорії, педагогічного звання;
 участь у роботі органів громадського самоврядування школи;
 підвищення кваліфікації, перепідготовки;
 отримання пенсії, у тому числі і за вислугу років в порядку визначеному законодавством України;
 на матеріальне, житлово-побутове та соціальне забезпечення відповідно до чинного законодавства.
III. 8. Педагогічні працівники зобов’язані:
 забезпечувати належний рівень викладання навчальних дисциплін відповідно до навчальних програм на рівні обов’язкових державних вимог;
 сприяти розвитку інтересів, нахилів та здібностей дітей, а також збереженню їх здоров’я, здійснювати пропаганду здорового способу життя;
 сприяти зростанню іміджу школи;
 настановленням та особистим прикладом утверджувати повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі;
 виховувати в учнів повагу до батьків, старших за віком, народних традицій та звичаїв, духовних та культурних надбань народу України;
 готувати учнів до самостійного життя в дусі само розуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;
 дотримуватись педагогічної етики, моралі, поважати гідність учнів;
 захищати учнів від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, тютюну, інших шкідливих звичок;
 постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру; виконувати статут навчального закладу, правила внутрішкільного розпорядку, умови контракту чи трудового договору;
 виконувати накази і розпорядження керівника навчального закладу, органів управління освітою;
 брати участь у роботі педагогічної ради.
III. 9. У Козіївській загальноосвітній школі І-ІІ ст. обов’язково проводиться атестація педагогічних працівників незалежно від підпорядкування, типів і форм власності. Атестація здійснюється, як правило, один раз на п’ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти та науки України.
III. 10. Педагогічні працівники, які систематично порушують статут, правила внутрішкільного розпорядку навчального закладу, не виконують посадових обов’язків, умов колективного договору (контракту) або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.
III. 11. Батьки або особи, які їх заміняють, мають право:
 обирати і бути обраними до батьківських комітетів та органів громадського самоврядування;
 звертатись до органів управління освітою, керівника навчального закладу і органів громадського самоврядування з питань навчання, виховання дітей;
 брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально-виховного процесу та зміцненні матеріально-технічної бази навчального закладу;
 на захист законних інтересів своїх дітей в органах громадського самоврядування, навчального закладу та у відповідних державних судових органах.
III. 12. Батьки та особи, які їх заміняють, несуть відповідальність за здобуття дітьми повної загальної середньої освіти і зобов’язані:
 забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання;
 постійно дбати про фізичне здоров’я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;
 поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до Вітчизни, сім’ї, державної та рідної мов, поваги до національної історії, культурних цінностей інших народів;
 виховувати у дітей повагу до законів, прав, основних свобод людини.
III. 13. Представники громадськості мають право:
 обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування в навчальному закладі;
 керувати учнівськими об’єднаннями за інтересами і гуртками;
 сприяти покращенню матеріально-технічної бази, фінансовому забезпеченню навчальному закладу;
 проводити консультації для педагогічних працівників;
 брати участь в організації навчально-виховного процесу.
III. 14. Представники громадськості зобов’язані:
 дотримуватись статуту навчального закладу, виконувати накази та розпорядження керівника навчального закладу, рішення органів громадського самоврядування, захищати учнів від всіляких форм фізичного та психічного насильства, пропаганду вати здоровий спосіб життя, шкідливість вживання алкоголю, наркотиків, тютюну, тощо.

IV. УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

IV. 1. Управління навчальним закладом здійснюється його Засновником.
IV. 2. До виключеної компетенції Засновника належить вирішення наступних питань:
1) затвердження змін та доповнень до Статуту навчального закладу;
2) припинення діяльності підприємства, призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу.
3) визначення основних напрямків діяльності навчального закладу;
4) відчуження основних засобів та майна закладу;
5) реорганізація та ліквідація закладу.

3. Безпосереднє керівництво Козіївською загальноосвітньою школою І-ІІ ст.. здійснює її директор.
Директором може бути тільки громадянин України, який має вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менше як 3 роки.
Директор школи та його заступник призначаються та звільняються з посади відповідним органом Управління освітою. Призначення та звільнення заступників директора здійснюється за поданням директора з дотриманням чинного законодавства.
IV. 4. Директор діє від імені навчального закладу в межах, встановлених чинним законодавством та Статутом школи, зокрема, без доручення:
 керує господарською діяльністю закладу;
 видає накази, інструкції, інші акти з питань діяльності школи;
 представляє школу в усіх організаціях, підприємствах, установах на Україні та за її межами;
 приймає на роботу працівників обслуговуючого персоналу та звільняє їх, накладає на них дисциплінарні стягнення, притягує їх до відповідальності, заохочує всіх працівників закладу;
 відповідає за організацію в навчальному закладі, дотримання правил протипожежної безпеки, виробничої санітарії, правил техніки безпеки.
IV. 5. Вищим органом громадського самоврядування Козіївської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів є загальні збори, що скликаються не менше одного разу на рік.
Делегатами державних зборів з правом вирішального голосу обираються від таких трьох категорій:
 працівників навчального закладу – зборами трудового колективу;
 учнів школи І – ІІ ступенів – класними зборами;
 батьків, представників громадськості – класними батьківськими зборами.
Кожна категорія обирає однакову кількість делегатів. Визначається така кількість делегатів: від працівників школи – 3 чол., учнів – 3 чол., батьків і представників громадськості – 3 чол.
Термін їх повноважень – 3 роки.
Загальні збори правочинні, якщо в їхній роботі бере участь не менше половини делегатів кожної з трьох категорій. Рішення приймається простою більшістю голосів присутніх делегатів.
Право скликати збори мають голова ради навчального закладу, учасники зборів, якщо за це висловились не менше третини їх загальної кількості, директор навчального закладу, засновник.
Загальні збори:
— обирають раду школи, її голову, встановлюють термін їх повноважень;
— заслуховують звіт директора і голови ради навчального закладу;
— розглядають питання навчально-виховної, методичної і фінансово-господарської діяльності навчального закладу;
— приймають рішення про стимулювання працівників та інших педагогічних працівників.
IV. 6. У період між загальними зборами діє рада школи
IV. 6. 1. Метою діяльності ради є:
— сприяння демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу;
— об’єднання зусиль педагогічного і учнівського колективів, батьків громадськості щодо розвитку навчального закладу та удосконалення навчально-виховного процесу;
— формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління навчальним закладом;
— розширення колегіальних форм управління навчальним закладом;
— підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов’язаних з організацією навчально-виховного процесу.
IV. 6. 2. Основними завданнями ради є:
— підвищення ефективності навчально-вимовного процесу взаємодії з сім’єю, громадськістю, державними та приватними інституціями;
— визначення стратегічних завдань пріоритетних напрямів розвитку навчального закладу та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню навчально-виховному процесу;
— формування навичок здорового способу життя;
— створення належного педагогічного клімату в навчальному закладі;є
— сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду;
— підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і дослідно-експериментальної роботи педаг8огів;
— сприйняття організації дозвілля та оздоровлення учнів;
— підтримка громадських ініціатив щодо створення належних умов і вдосконалення процесу навчання та виховання учнів;
— ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства щодо обов’язкової загальної середньої освіти;
— стимулювання морального та матеріального заохочення учнів, сприяння пошуку, підтримки обдарованих дітей;
— зміцнення партнерських зв’язків між родинами учнів та загальноосвітнім навчальним закладом з метою забезпечення єдності навчально-виховного процесу.
IV. 6. 3. До ради обираються пропорційно представники від педагогічного колективу, учнів ІІ ступеню навчання, батьків та громадськості. Представництво в раді й загальна її чисельність визначається загальними зборами загальноосвітнього навчального закладу.
Рішення про дострокове припинення роботи члена ради з будь-яких причин приймається виключно загальними зборами.
На чергових виборах склад ради оновлюється не менше ніж на третину.
IV. 6. 4. Рада навчального закладу діє на засадах:
— пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави;
— дотримання вимог законодавства України;
— колегіальності ухвалення рішень;
— добровільності і рівноправності членства;
— гласності;
— рада працює за планом, що затверджується загальними зборами. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але має бути не меншою чотирьох разів на навчальний рік.
Засідання ради може бути скликано її головою або з ініціативи директора навчального закладу, власника, а також членами ради.
Рішення ради приймається простою більшістю голосів за наявності на засіданні не менше двох третин її членів.
У разі рівно кількості голосів вирішальним є голос голови ради.
Рішення ради, що не суперечить чинному законодавству та Статуту навчального закладу доводяться в 7-денний термін до відома педагогічного колективу: учнів, батьків, або осіб, що їх замінюють та громадськості.
Разі незгоди адміністрації навчального закладу з рішеннями ради створюється узгоджувальна комісія, яка розгляне спірне питання.
До складу комісії входять представники органів громадського самоврядування, адміністрації, профспілкового комітету навчального закладу.
IV. 6. 5. Очолює раду навчального закладу голова, який обирається із складу ради.
Голова ради може бути членом педагогічної ради.
Головою ради не можуть бути директор та його заступники.
Для вирішення поточних питань рада не може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи. Склад комісій і зміст їх роботи визначається радою.
Члени ради мають право вносити на розгляд усі питання, що стосуються діяльності навчального закладу, пов’язаної з організацією навчально-виховного процесу, проведенням оздоровчих та культурно-масових заходів.
IV. 6. 6. Рада навчального закладу:
— організовує виконання рішень загальних зборів;
— вносить пропозиції щодо зміни типу, статусу, вивчення іноземних мов та мов національних меншин;
— спільно з адміністрацією здійснює контроль за виконанням Статуту навчального закладу;
— затверджує режим роботи навчального закладу;
— сприяє формуванню мережі класів навчального закладу, обґрунтовуючи її доцільність в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування;
— приймає рішення спільно з педагогічною радою про представлення до нагородження випускників школи свідоцтвом з відзнакою, нагородження учнів похвальними листами „За особливі досягнення у навчанні” та похвальними листами „За особливі досягнення у вивченні окремих предметів”;
— разом із педагогічною радою визначає доцільність вибору навчальних предметів варіативної частини робочих навчальних планів, враховуючи можливості, потреби учнів, а також тенденції розвитку регіону, суспільства і держави;
— погоджує робочий навчальний план на кожний навчальний рік;
— заслуховує звіт голови ради, інформацію директора та його заступників з питань навчально-виховної та фінансово-господарської діяльності;
— бере участь у засіданнях атестаційної комісії з метою обговорення питань про присвоєння кваліфікаційних категорій вчителям;
— виносять на розгляд педагогічної ради пропозиції щодо поліпшення організації позакласної та позашкільної роботи з учнями;
— виступає ініціатором проведення добродійних акцій;
— вносить на розгляд педагогічної ради та відповідно органу освітою пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу;
— ініціює розгляд кадрових питань та бере участь у їх вирішенні;
— сприяє створенню та діяльності центрів дозвілля, а також залучає громадськість, батьків (осіб, які їх заміняють) до участі в керівництві гуртками, іншими видами позакласної та позашкільної роботи, до проведення оздоровчої та культурно-масової роботи з учнями;
— розподіляє і контролює кошти фонду загального обов’язкового навчання, приймає рішення про надання матеріальної допомоги учням;
— розглядає питання родинного виховання;
— бере участь за згодою батьків або осіб, які їх замінюють в обстеженні житлово-побутових умов учнів, які перебувають в несприятливих соціально-економічних умовах;
— сприяє педагогічній освіті батьків;
— сприяє поповненню бібліотечного фонду та передплаті періодичних видань;
— розглядає питання здобуття обов’язкової загальної середньої освіти учнів;
— організовує громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням учнів;
— розглядає звернення учасників навчально-виховного процесу з питань роботи навчального закладу;
— вносить пропозиції щодо морального матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу;
— може створювати постійні або тимчасові комісії з окремих напрямів роботи.
Склад комісій та зміст їх роботи визначається радою.
IV. 7. При навчальному закладі за рішенням зборів може створюватися і діяти піклувальна рада.
IV. 8. Метою піклувальної ради є забезпечення доступності загальної середньої освіти для всіх громадян, задоволення освітніх потреб особи, залучення громадськості до вирішення проблем навчання і виховання.
IV. 8. 1. Основними завданнями піклувальної ради є:
— сприяння виконання законодавства України щодо обов’язковості повної загальної середньої освіти;
— співпраці з органами виконавчої влади, організаціями, підприємствами, установами, навчальними закладами, окремими громадянами, спрямована на поліпшення умов навчання і виховання учнів у навчальному закладі;
— зміцнення навчало-виробничої, наукової, матеріально-технічної, культурно-спортивної, корекційно-відновної, та лікувально-оздоровчої бази навчального закладу;
— організація змістовного дозвілля та оздоровлення учнів, педагогічних працівників;
— вироблення рекомендацій щодо раціонального використання фонду загально обов’язкового навчання;
— запобігання дитячої бездоглядності;
— сприяння працевлаштування випускників навчального закладу;
— стимулювання творчої праці педагогічних працівників та учнів;
— всебічне зміцнення зв’язків між родинами учнів та навчальним закладом.
IV. 8. 2. Піклувальна рада формується у складі 5 осіб з представників місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, окремих громадян.
Члени піклувальної ради обираються на загальних зборах навчального закладу шляхом голосування простою більшістю голосів.
Члени піклувальної ради працюють на громадських засадах.
Не допускається втручання членів піклувальної ради в навчально-виховний процес (відвідування уроків, тощо) без згоди керівника загальноосвітнього навчального закладу.
У випадку, коли хтось із членів піклувальної ради вибуває, на загальних зборах на його місце вибирається інша особа.
IV. 8. 3. Піклувальна рада діє на засадах:
— пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави;
— дотримання вимог законодавства України;
— самоврядування;
— колегіальності ухвалення рішень;
— добровільності і рівноправності членства;
— власності.
Робота піклувальної ради планується добровільно. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але, як правило, не менш ніж чотири рази на рік. Позачергові засідання можуть проводитись також на вимогу третини і більшості її членів.
Засідання піклувальної ради є правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин її членів.
Рішення піклувальної ради приймається простою більшістю.
Піклувальна рада інформує про свою діяльність у доступній формі, на зборах, у засобах масової інформації, через спеціальні піклувальної ради в 7-денний термін доводяться до відома колективу загальноосвітнього навчального закладу, батьків, громадськості, їх виконання організовується членами піклувальної ради.
IV. 8. 4. Очолює піклувальну раду голова, який обирається шляхом голосування на її засіданні з числа членів піклувальної ради.
З числа піклувальної ради також обирається заступник та секретар.
Голова піклувальної ради:
 скликає і координує роботу піклувальної ради;
 готує і проводить засідання, затверджує рішення піклувальної ради, визначає функції заступника, секретаря та інших членів;
 представляє піклувальну раду в установах, підприємствах та організаціях з питань, віднесених до її повноважень.
Голова піклувальної ради має право делегувати свої повноваження членам піклувальної ради.
IV. 8. 5. Піклувальна рада має право:
 вносить на розгляд органів виконавчої ради, керівника загальноосвітнього навчального закладу, загальних зборів пропозицій щодо зміцнення матеріально-технічної, навчально-виробничої, культурно-спортивної, лікувально-оздоровчої бази навчального закладу;
 залучати додаткові джерела фінансування навчального закладу, вживати заходи до зміцнення матеріально-технічної і навчально-методичної бази навчального закладу;
 стимулювання творчої праці педагогічних працівників, учнів;
 брати участь у розгляді звернень громадян з питань, що стосуються роботи навчального закладу, з метою сприяння їх вирішенню у встановленому порядку;
 створювати комісії, ініціативні групи, до складу яких входять представники громадськості, педагогічного колективу, батьки або особи, які їх замінюють, представники учнівського самоврядування.
IV. 9. Директор навчального закладу:
 здійснює керівництво педагогічним колективом, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює необхідні умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників;
 організовує навчально-виховний процес;
 забезпечує контроль за виконанням навчальних програм і планів, рівнем досягнень учнів у навчанні;
 відповідає за якість і ефективність роботи педагогічного колективу;
 створює необхідні умови для участі учнів у позакласній та позашкільній роботі, проведення виховної роботи;
 забезпечує дотримання вимог охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, техніки безпеки;
 підтримує ініціативи щодо вдосконалення системи навчання та виховання, заохочення творчих пошуків, дослідно-експериментальної роботи педагогів;
 забезпечує права учнів на захист їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;
 призначає класних керівників, завідуючих навчальними кабінетами, майстернями, навчально-дослідними ділянками;
 контролює організацію харчування і медичного обслуговування учнів;
 здійснює контроль за проходженням працівниками у встановлений термін обов’язковим медичним оглядом і несе за це відповідальність;
 розпоряджається в установленому порядку шкільним майном і коштами;
 видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження і контролює їх виконання;
 за погодженням із профспілковим комітетом затверджує правила внутрішнього розпорядку, посадові обов’язки працівників навчального закладу;
 створює умови для творчого зростання педагогічних працівників, пошуку та застосування ними ефективних форм і методів навчання та виховання;
 несе відповідальність за свою діяльність перед учнями, батьками, педагогічними працівниками та загальними зборами, засновником, місцевими органами державної виконавчої влади тощо
IV. 10. Обсяг педагогічного навантаження учителів визначається на підставі законодавства директором навчального закладу і затверджується відповідним органом управління освітою.
Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифної ставки (посадового окладу лише за письмовою згодою педагогічного працівника.
Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року допускається лише у разі зміни кількості годин з окремих предметів, що передбачається робочим навчальним ланом, або за письмовою згодою педагогічного працівника з дотриманням законодавства про працю.
IV. 11. У навчальному закладі створюється постійно діючий дорадчий колегіальний орган – педагогічна рада.
Головою педагогічної ради є директор школи.
IV. 12. Педагогічна рада розглядає питання:
 удосконалення і методичного забезпечення навчально–виховного процесу планування та режиму роботи навчального закладу;
 переведення учнів до наступних класів і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за досягнення у навчанні;
 підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;
 морального та матеріального заохочення учнів та працівників навчального закладу.
IV. 13. Робота педагогічної ради планується у довільній формі відповідно до потреб навчального закладу. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не може бути менше чотирьох разів на рік.
Члени педагогічної ради мають право виносити на її розгляд актуальні питання навчально-виховного процесу.
IV. 14. У навчальному закладі можуть створюватись учнівські та вчительські громадські організації що діють відповідно до чинного законодавства України.

V. МАТЕРІАЛЬНО–ТЕХНІЧНА БАЗА

V. 1. Матеріально-технічна база навчального закладу включає будівлі, споруди, землі, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло, інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі навчального закладу.
V. 2. Майно навчального закладу належить йому на правах власності, повного господарського відання або оперативного управління відповідно до чинного законодавства, рішення про заснування і статуту навчального закладу та укладених ним угод.
V. 3. Навчальний заклад відповідно до чинного законодавства користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони.
V. 4. Вилучення основних фондів, оборотів коштів та іншого майна навчального закладу проводиться лише у випадках передбачених чинним законодавством. Збитки, завдані навчальному закладу в наслідок порушення його майнових прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства.
V. 5. Для забезпечення навчально-виховного процесу база навчального закладу складається із навчальних кабінетів, комбінованої майстерні, актового залу, бібліотеки, архіву, їдальні, господарських приміщень.
V. 6. Відповідно до рішення Козіївської сільської ради від 22 вересня 2002 року № 14 навчальний заклад має земельну ділянку в розмірі 1,05 га., де розміщуються спортивний та географічні майданчики, навчально-дослідна ділянка (0,12 га.), зона відпочинку, господарські будівлі тощо.

VI. ФІНАНСОВО–ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

VI. 1. Фінансово-господарська діяльність навчального закладу здійснюється на основі його кошторису.
VI. 2. Джерелами формування кошторису навчального закладу є:
 Кошти засновників;
 кошти державного та місцевого бюджетів у розмірі, передбаченому нормативами фінансування загальної середньої освіти для забезпечення вивчення предметів в обсязі Державних стандартів освіти;
 кошти фізичних та юридичних осіб;
 кошти, отримані за надання платних послуг: доходи від реалізації продукції майстерні та ділянок, від здачі в оренду приміщень, споруд, обладнання, благодійні внески юридичних та фізичних осіб.
VI. 3. Козіївська загальноосвітня школа І-ІІ ст.. має право на придбання та оренду необхідного обладнання та інші матеріальні ресурси, користування послугами будь-якого підприємства, установи, організації або фізичної особи, фінансувати за рахунок власних надходжень заходи, що сприяють поліпшенню соціально-побутових умов колективу.
VI. 4. Порядок діловодства і бухгалтерського обліку в навчальному закладі визначається законодавством та нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України та інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядковані навчальні заклади. За рішенням засновника закладу бухгалтерський облік може здійснювати самостійно або через централізовану бухгалтерію.
VI. 5. Звітність про діяльність загальноосвітнього навчального закладу встановлюється відповідно до законодавства.

VII. МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО

VII. 1. Козіївська загальноосвітня школа І-ІІ ст.. за наявності належної матеріально-технічної та соціально-культурної бази, власних надходжень має право проводити міжнародний учнівський та педагогічний обмін у рамках освітніх програм, проектів, встановлювати відповідно до законодавства прямі зв’язки з міжнародними організаціями та освітніми асоціаціями.
VII. 2. Козіївська загальноосвітня школа І-ІІ ст.. має право відповідно до чинного законодавства укладати угоди про співробітництво з навчальними закладами, науковими установами, підприємствами, організаціями, громадськими об’єднаннями.

VIII. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

VIII. 1. Державний контроль за діяльністю навчального закладу здійснюється з метою забезпечення реалізації єдиної державної політики в сфері загальної середньої освіти.
VIII. 2. Державний контроль здійснюють Міністерство освіти і науки України, Державна інспекція навчальних закладів, засновник та відділ освіти.
VIII. 3. Основною формою державного контролю за діяльністю навчального закладу є атестація, що проводиться не рідше одного разу на десять років у прядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.
VIII. 4. У період між атестацією проводяться перевірки (інспектування) навчального закладу з питань, пов’язаних з його навчально-виховною діяльністю. Зміст, види і періодичність цих перевірок визначаються залежно від стану навчально-виховної роботи, але не частіше одного – двох разів на рік. Перевірки з питань, не пов’язаних з навчально-виховною діяльністю проводяться його засновником (власником) відповідно до законодавства.

IX. РЕОРГАНІЗАЦІЯ АБО ЛІКВІДАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

IX. 1. Рішення про реорганізацію або ліквідацію навчального закладу приймає засновник.
Реорганізація навчального закладу відбувається шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення.
Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною засновником, а у випадках ліквідації за рішенням господарського суду – ліквідаційною комісією: призначеною цим органом.
З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління навчальним закладом.
IX. 2. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно навчального закладу, виявляє його дебіторів і кредиторів і розраховується з ними, складає ліквідаційний баланс і представляє його засновнику.
IX. 3. У випадку реорганізації права та зобов’язання навчального закладу переходять до правонаступників відповідно до чинного законодавства або визначених навчальних закладів.
IX. 4. Навчальний заклад вважається ліквідований з моменту внесення відповідного запису до єдиного державного реєстру.

У Статуті Козіївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів прошнуровано 20 (двадцять) сторінок.
Категорія: Статут | Додав: moderatorkoziivkasite (31.01.2020)
Переглядів: 237 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz